Vi kommer att kontrollera varorna före leverans och tillhandahålla spårningsnummer för alla produkter som skickas. I vårt lager är din tillfredsställelse vår huvudprioritet för det långsiktiga affärsförhållandet mellan oss. Vi erbjuder en returpolitik för de kunder som inte är nöjda med sina produkter. Det finns några riktlinjer som måste följas för att göra avkastningen / utbytet utan problem.




1. Innan du skickar tillbaka, skicka oss ett e-postmeddelande först för returadressen, samt ett returtillstånd. Och läs följande policy först:




A. Vänligen maila oss för återbetalning eller byte inom 3 dagar efter ankomst, inkludera en anledning att återvända och samtidigt ta ett foto för vår referens.




B. När paketet är mottaget, var noga med att undersöka din beställning. Om du har fått en produkt av dålig kvalitet, ta bilder av varan och skicka tillbaka den till oss inom 14 dagar efter mottagandet. Det är nödvändigt att skicka tillbaka det till oss i originalpaketet. Då skickar vi ett nytt objekt till dig eller utfärdar en återbetalning till dig.




C. Om du vill returnera produkten bara för att du inte vill ha det, var vänlig och kom ihåg att fraktkostnaden är på din bekostnad. Du måste skicka tillbaka produkterna i originalförpackningen och produkterna har inte använts (förvänta dig test). Fraktkostnader återbetalas inte.




2. Om du önskar returnera den beställda produkten, bifoga en anteckning med följande information:




1) ordernummer




2) Produktkod / produktnamn




3) Detaljer om orsaken till din förändring




4) Återbetalning eller förändring som lösning




Återbetalningar krediteras den ursprungliga enkla betalningsblanketten. Behandlingsavgift på 5% kommer att dras av från bidraget. Ersättningen kommer att skickas ut först efter det att det returnerade objektet har mottagits. Efter att ha mottagit ditt paket kommer vi att kontakta dig.